Projekt je financován prostřednictvím Evropského sociálního fondu – Operačního programu zaměstnanost, je veden pod registračním číslem CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016834, prioritní osa: 4 Efektivní veřejná správa. Realizace je naplánována na období dvou let, tj. od 1. 4. 2021 do 31. 3. 2023.
Projekt byl připraven s cílem v co největší míře zlepšit a zvýšit efektivitu výkonu správy nad svěřeným majetkem – zlepšit systém výkonu správy, optimalizovat výdaje a zároveň zlepšit úroveň komunikace s občany a návštěvníky města.
Cílovými skupinami projektu jsou:
- Veřejnost,
- úřad a jeho zaměstnanci,
- volení zástupci města.
Zainteresovanými subjekty jsou:
- Město Mníšek pod Brdy,
- Městský úřad Mníšek pod Brdy,
- obyvatelé města,
- uživatelé města.
Klíčovou aktivitou projektu je zavedení a certifikace systému hospodaření s energií, tj. zavedení energetického managementu a jeho certifikace (ISO 50 001), dále zavedení prvků nástroje řízení kvality CAF managementu v procesu organizace úřadu i řízení města a zpracování a zavedení nově vytvořené komunikační strategie města.
V rámci realizace projektu se předpokládá alespoň částečné, či nepřímé zapojení všech zmiňovaných cílových skupin. Veřejnost bude zapojena spíše jako beneficient výstupů, neboť zlepšením managementu obce a zavedením strategických dokumentů by měla být dosažena nejen výrazná finanční úspora, ale i lepší správa veřejného majetku.
Komunikační strategie Mníšek pod Brdy je ke stažení ZDE.